Termin na sprawdzenie przesyłki przy odbiorze

Opublikowano: 25-11-2024 r.
termin sprawdzenie przesyłki

Przedsiębiorco online sprawdź Regulamin własnego sklepu !

O ile wśród Twoich klientów znajdują się również konsumenci PAMIĘTAJ, że:

  • jeżeli, po dostarczeniu przesyłki ujawni się uszkodzenie, niewidoczne bezpośrednio przy odbiorze, przewoźnik ma obowiązek sporządzić protokół o stanie przesyłki tylko na żądanie klienta, który zgłosi szkodę nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

Oznacza to, że:

  • nie możesz w treści Regulaminu nakładać na konsumenta obowiązku natychmiastowego sprawdzenia przesyłki i to w obecności przewoźnika, grożąc utratą możliwości złożenia reklamacji na uszkodzenia powstałe w czasie transportu.

Taki zapis w Regulaminie jest niedozwolonym postanowieniem umownym !!!

Autor: Dawid Dmitruk

Może cię także zainteresować…